Salgsbetingelser PaceBox

Gled deg til du får PaceBox i posten.

  1. Bestill i dag og få din første PaceBox for kun kr 99 pluss porto kr 99.
  2. Din første PaceBox inneholder Pace6 barberhøvel og 2 stk Pace6 barberblader, Essentials Shave Foam (75 ml), Essentials Shower & Shampoo (150 ml), Essentials After Shave Balm (50 ml) og en praktisk toalettmappe - til en samlet verdi av over kr 500.
  3. Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på PaceBox. På Min Side kan du gjøre endringer i ditt abonnement inntil 14 dager før neste sending. Nye kunder har 2 ukers angrerett etter mottak av første sending.
  4. Annenhver måned får du en ny PaceBox med 4 stk Pace6 barberblader til din Pace6 høvel samt produkter for barbering og velvære for kun kr 369 inkl frakt, dvs. kr 185 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.
Bestill nå!

Generelle salgsbetingelser

1. Generelt

1.1 Vi i Zentio vil levere deg best mulig tjenester, og abonnementsavtalen mellom deg og oss er underlagt vilkårene som følger nedenfor.

1.2 Disse vilkårene gjelder for alt salg av produkter til forbrukere gjennom Pace fra Zentio AS, org.nr. 992 437 626, Haslevollen 3, Pb 263 Økern, 0510 Oslo. Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

1.3 Zentios posisjon som kontraktspart overfor deg, og som behandlingsansvarlig for dine personopplysninger, kan ikke ensidig overføres, med mindre overføringen skjer som ledd i fisjon, fusjon, omdanning eller annen omorganisering/overføring av hele eller deler av Zentios virksomhet. Den overtagende part trer i så fall inn i Zentios rettigheter og plikter etter disse salgsbetingelsene, slik disse til enhver tid er oppdatert og kunngjort.

1.4 For at vi skal kunne gi deg den beste service når du tar kontakt med oss, vil all informasjon vedrørende ditt kundeforhold hos oss bli lagret i vår database. Hvordan vi behandler denne informasjonen er nærmere opplyst i punkt 8 nedenfor.

1.5 Aldersgrense for bestilling fra Zentio er 18 år.

2. Abonnement

2.1 Når du bestiller Pace fra Zentio går du inn på en abonnementsordning. Det innebærer at du får regelmessige forsendelser med det produktet du har valgt eller tilsvarende produkter, i et fastsatt intervall. Du forplikter deg til å motta og betale for leveranser gjennom oppsigelsesperioden.

2.2 Hvis du ønsker å gjøre endringer på eller avslutte abonnementet før neste utsendelse, må du gi oss beskjed senest 14 dager etter at du mottar første eske, eller senest 15 dager etter fakturadato på fakturaen i videre sendinger.. Avslutter du abonnementet etter disse endringsfristene, vil du motta og må betale for neste sending før oppsigelsen trer i kraft.

2.3 Dersom du ønsker å endre leveranseintervall eller avslutte abonnementet, kan dette gjøres enkelt ved å ta kontakt med Kundeservice på telefon 216 00 150 mandag - fredag kl. 10-15 eller e-post kundeservice@zentio.no.

3. Angrerett

3.1 Du er beskyttet av angrerettloven, og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse eller prøvepakke. Du vil motta et angrerettskjema på e-post sammen med din ordrebekreftelse som kan benyttes til dette.

3.2 For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert Zentio i samme mengde og stand som du mottok den. Av hygieniske årsaker må barberings- og kosmetikkproduktene være uåpnet.

3.3 Ved retur i forbindelse med bruk av angreretten må du dekke porto, og Zentio vil tilbakebetale innbetalt beløp innen 14 dager fra vi mottar pakken i retur.

3.4 Angreretten gjelder kun prøvepakken. Siden alle leveranser i abonnementet er ensartede ytelser, er det ikke angrerett på videre leveranser i abonnementet etter Angrerettloven § 21, bokstav c.

3.5 Hvis du likevel velger å returnere en forsendelse vil du motta en faktura på et retur- og administrasjonsgebyr på kr 149,-. Gebyret skal kompensere fraktkostnader, emballasje samt håndtering av forsendelsen.

4. Priser

4.1 Alle priser er inkludert mva. Totalkostnad vil fremkomme før bestilling, og inkluderer alle utgifter forbundet med kjøpet (som porto, ekspedisjonsgebyr osv.).

4.2 Zentio forbeholder seg retten til å foreta prisjusteringer forårsaket av endringer i skatter, avgifter, gebyrer eller valutakurser, samt økt varekost og innføring av porto. Prisøkninger vil bli varslet på forhånd.

4.3 Ved betaling med Klarna eller betalingskort, aksepterer du at Zentio AS også belaster din Klarna-konto eller ditt betalingskort ved utsendelse av neste sending. Hvis du gjør endringer i ditt abonnement, vil beløp eller tidspunktet for neste belastning kunne endres.

5. Levering

5.1 Maksimal leveringstid blir opplyst i ordrebekreftelsen som vi sender deg på epost umiddelbart etter bestilling. Om vi ikke kan levere bestilt produkt i løpet av den oppgitte leveringstiden, står du fritt til å heve kjøpet uten kostnad for deg.

6. Betaling

6.1 Hvis betaling av varen skjer etterskuddsvis, følger faktura med i pakken du mottar. Vi ber deg være vennlig å benytte den vedlagte fakturaen når du betaler varen, eller påføre KID nummer ved annen betalingsmåte. For å unngå gebyrer ved for sen betaling, anbefaler vi at du overholder betalingsfristen. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med det til enhver tid lovfestede purregebyr.

6.2 Zentio forbeholder seg retten til å gjøre en vurdering før det gis fakturakreditt.

7. Reklamasjon

7.1 Dersom en vare er levert med feil eller mangler kan du enten kreve å få et nytt produkt, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen.

7. 2 Vi gir livstidsgaranti på høvelhåndtaket til alle kunder med et aktivt høvelabonnent hos Zentio. Går ditt håndtak i stykker, får du nytt håndtak gratis av oss. Du betaler kun for porto.

8. Personopplysninger og adresseendringer

8.1 Zentio AS er behandlingsansvarlig for personopplysningene som behandles i forbindelse med ditt abonnement. Vår kundeservice kan kontaktes for alle spørsmål du måtte ha om behandling av dine personopplysninger.

8.2 Formålet, samt grunnlaget, for å behandle personopplysninger om deg er for å oppfylle vår abonnementsavtale med deg, jf. Personvernforordningen ("GDPR") artikkel 6 nr. 1 punkt b). I tillegg er vi pålagt å oppbevare en del informasjon i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell garanti- og returhåndtering, artikkel 6 nr. 1 punkt c). Som fremgår nedenfor, behandler vi også slike opplysninger med grunnlag i ditt samtykke, iht. artikkel 6 nr. 1 punkt a).

8.3 Vi behandler kun informasjon du gir oss, eller som vi ellers får gjennom ditt kundeforhold.

8.4 Når du blir abonnent hos oss vil vi samle inn og lagre den informasjonen du gir oss, da vi trenger dette for å kunne levere varene du bestiller. Dette vil være: Ditt navn, din e-postadresse som vi kan kontakte deg på, ditt telefonnummer som vi kan kontakte deg på, din adresse hvor vi vil sende bestillingen

8.5 Vi er dessuten pålagt å oppbevare informasjonen i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell garanti- og returhåndtering. Denne historikken slettes etter 10 år og er også tilgjengelig for deg ved å kontakte kundeservice.

8.6 Dersom du kontakter kundeservice eller kommuniserer med oss på andre måter, samler vi inn den informasjonen du gir fra deg i forbindelse med kontakten. Dette vil være følgende informasjon: Ditt navn, ditt telefonnummer, din e-postadresse, ditt kundenummer

8.7 Du vil ha tilgang til det vesentlige av personopplysninger som behandles om deg ved å logge inn på "Min Side" og du kan da også oppdatere/korrigere opplysningene. Informasjon som ikke er tilgjengelig på "Min side" kan du få tilgang til ved å kontakte vår kundeservice. Siden vi må være sikre på at vi kun gir tilgang til dine personopplysninger til deg - og ikke noen som gir seg ut for å være deg - vil vi be deg om å bekrefte identiteten din eller å oppgi ytterligere informasjon før vi lar deg få tilgang til eller oppdatere personopplysningene.

8.8 Hvis du senere ombestemmer deg vedrørende vår løpende mulighet til å samle inn informasjon fra visse kilder som du allerede har godtatt, kan du ganske enkelt tilbakekalle ditt samtykke ved å kontakte kundeservice. Hvis du gjør dette, er det mulig vi ikke lenger vil være i stand til å levere de samme tjenestene til deg.

8.9 Tredjeparter vil kun behandle personopplysninger om deg hvis dette er nødvendig for å utføre bestemte tjenester for oss, slik at vi kan levere våre tjenester til deg. Relevante opplysninger som er nødvendig for å gjennomføre handelen deles med betalingspartner og transportør.

8.10 Ta selvsagt gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål eller bekymringer til hvordan vi behandler dine personopplysninger! Dersom du mener at vår behandling av personopplysninger bryter med disse reglene eller personvernlovgivningen, herunder personopplysningsloven eller GDPR, så kan du også klage til Datatilsynet. Du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynets nettsider: www.datatilsynet.no.

8.11 Du må straks varsle Kundeservice om adresseendring og andre forhold av betydning for abonnementsforholdet. Endringen bør skje på Min Side eller skriftlig med epost til kundeservice@zentio.no. Du står selv ansvarlig for gebyrer og kostnader som påløper som følge av at du har oppgitt feil adresse eller ikke varslet om adresseendring.

9. Bilder og tilbakemeldinger

9.1 Ved å sende inn bilde med og uten logo og tilbakemelding til Zentio via sosiale medier eller via annen elektronisk kanal som er allment tilgjengelig , samtykker du i at Zentio har fulle rettigheter til å benytte bildet og tilbakemeldingen i markedsføringsøyemed.

10. Markedsføring

10.1 Dersom du har samtykket til at Zentio kan drive direkte markedsføring overfor deg, herunder post, telefon, elektronisk kommunikasjon (SMS og e-post osv.) for å informere om eller markedsføre våre eller våre samarbeidspartneres produkter og produkttilbud, kan dette samtykket administreres ved å kontakte Kundeservice.

11. Endring av vilkårene

11.1 Vilkårene er gjenstand for endringer ved særlige behov og/eller offentlige endringer eller pålegg som påvirker disse vilkårene. Avtalen mellom partene innebærer i så fall at du aksepterer oppdaterte vilkår når disse er lagt ut på vår nettside.

12. Salgspant

12.1 Zentio har salgspant i de leverte produkter inntil kjøpesummen inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet.

13. Kundeservice

13.1 Du treffer Kundeservice på hverdager på telefonnummer 216 00 150 mellom kl. 09.00-16.00. Du kan også sende en e-post til kundeservice@zentio.no, så vil vi svare deg så fort vi kan.

13.2 Vår kundeservice har lang erfaring med våre produkter og kan derfor lett svare deg på dine spørsmål. Kundeservice kan også hjelpe deg med å skreddersy en forsendelse som passer for nettopp deg. Du er alltid velkommen til å stille spørsmål og gi ris og ros.

Vi ønsker at du skal være fornøyd med våre produkter!

Hilsen oss i Zentio!

Bestill nå!